Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11627 Erik_N 30-8-2003 11:06 Main Forum 1871 28

Topicpost
Gepost door: Erik_N Gepost op: 30-8-2003 11:06
GVD vannacht gewoon buitenboordmotor(s) gestolen hier. Zowel die van mij als van me broertje, en nog drie verderop. Alleen als je ziet hoe ze dat hierm oeten doen, echt banaal. Alle sloten kapot geknipt (dan te bedenken dat je een slot van 100 euro koopt omdat je denkt dat dat veilig is), en ze hebben me broertjes boot zelfs een heel end versleept, om daarmee van de overkant een andere boot terug te slepen, en daar ook de motor van te jatten. Ze hebben het gedaan vanaf een pleintje wat aan het water ligt, en aan twee kante is bebouwd met huizen, en nog heeft niemand het gemerkt gvd. Eerder dit jaar was het ook al raak, en nu dus weer. Echt ongelovelijk, kutzooi. GVD een motor van 4 jaar oud. Maar als je hier de omgeving ziet, verwacht je uberhaup niet dat ze hier komen, maar in april was het ook al raak. Ze hebben nu geoon het restant opgehaald, alleen wat georganiseerder. Ze zijn alleen een schroevendraaier vergeten mee te nemen. Hopen dat plisie daar wat mee kan. Kutzooi, dat soort tyfushoeren moetj e echt niet in je handen krijgen, maja.

Maar als je toevallig iets verdacht tegenkomt op internet/krijgt aangeboden, het betrof een 6PK Mercury, 4PK mercury, 6PK Yamaha 6PK Johnson, en een 5PK Johnson, mocht jetoevallig iets van een ad tegenkomen waar dergelijke dingen bij een worden aangeboden ofzo, mag jem e gerust ff inboxen.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved