Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11624 Punisher[Rick] 30-8-2003 8:59 Technical Forum 550 14

Topicpost
Gepost door: Punisher[Rick] Gepost op: 30-8-2003 8:59
Ik heb een 16mm carb mikuni op mijn DT gezet, ipv me ori 12mm, ander spruitstuk gehaald etc. Naja alles gemonteerd, maar als ik 3/4 gas geef schiet mijn gasnaald helemaal omhoog zodat hij vol in de toeren schiet. Dit is alleen als de carb helemaal aangesloten ish en de motor draait, als ik het test als de carb niet aangesloten is werkt het wel goed.. Heel vreemd dus, ik heb er al andere sproeiers ingehad (80/85/90) maar dat helpt allemaal niet, stationair loopt hij perfect en heel rustig, ik kan ook wel gewoon rijden(ong. 20/kmu) als ik maar nie teveel gas geef...Zou hij ergens valse lucht aan kunne zuige? Ik kan nix ontdekken, het enige wat ik kan ontdekken is; Vanaf het spruitstukje zit bovenop een soort aansluiting waarop een slangetje moet die naar je blok loopt, weet niet wat dit ish (vacuum of olie ofzo?) deze is wel een beetje kapot, maar volgens mij met het ringetje dat je erover schuift dicht het nog wel goed af....

Iemand enig idee?
Edit:

Net weer hele tijd zitte klote, hij doet het wel een btje beter nu, alleen met volgas blijft hij soms nog steeds hange

help

Dit bericht is ge-edit door PunisherADF op 30-8-2003 12:24

Edit:

Nou ... nu schiet hij meteen de toeren in als ik hem start.. .. terwijl gasding gewoon helemaal naar beneje zit , en kan nie ergens valse lucht ontdeken

Kan iemand PLZ reageren

Dit bericht is ge-edit door PunisherADF op 30-8-2003 12:42

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved