Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11593 sam vl. - [HRC Nijme... 28-8-2003 18:53 Main Forum 2363 46

Topicpost
Gepost door: sam vl. - [HRC Nijme... Gepost op: 28-8-2003 18:53
ja hoor mensen het moest er natuurlijk een keer van komen na een jaar met een opgefokte nsr rondrijden. vanmiddag rollerbank .
ik reed rond de 55 toen ze me aanhielden, motoragent stopte naast me voor het stoplicht, ik moest mee, dus na 1 min gerede te hebben stond er echt een ENORME controle.
brommer derop, ze deden alles netjes, gewoon vastgezet koeling aan enz. die 1ste wout deed lekker rustig aan, bleef onder de 6000 toeren in de 1ste versnelling. dat was dus dom want als ie niet in de powerband zit krijg je hem er ook niet meer in (tecno). dus in de 6 had ik 0,5 kw. ik denk beter, dus ik zeg: is dat te hard? .
nee dat is niet te hard, maar toen kwam der een andere wout aanlopen, die zei laat mij eens, dus die laat de koppeling flink slippen, en ja hoor in de powerband, 1,2,3. in de 3e versnelling op 2,2 kw. ikke: oeps .
toen wou die hem eerst in beslag nemen, maar de technische dienst had het te druk dus ik had nog mazzel. kreeg ik de hoogste boete die ze konden geven (115 euro ). naja dat was dus een duur ritje.

binnenkort toch maar ff de begrenzer derop knallen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved