Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11588 Martijn 28-8-2003 15:56 Main Forum 1097 18

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 28-8-2003 15:56
whahaha...stomme mt..hij rijdt nu...nog niet perfect afgesteld enzo..maar hij rijdt goed zat...

dus..ik denk...hmmz..kan vast wel wheelies maken...ik beetje rijden, in zn 1, en gas en rukkie aan het stuur..en hij kwam omhoog..nou..dat de hele avond geoefend enzo...en tis vet makkelijk.....veel makkelijker dan tsx...vooral als je in het balanspunt zit is het gewoon seconde gas/gas los....alleen valt ie telkes naar links/rechts (rij te sloom ofzo)...

heel mn handen naar de tyfus, stuk eelt er helemaal vanaf (kwam benzine in..vette pijn enzo...vet irri) ...en krijg vette blaren van dat rukken ana het stuur..
owja..ik sta wel telkes op de passagiersteppies...de wheelies die ik maak zijn dan hooguit 5 meter ofzo met nog geen 10kmph...

vandaag anders gedaan...achterop gaan zitten...en vanuit stilstand met volgas de koppeling laten slippen en omhoog trekken..dan kan ik echt 30 meter ofzo...en zit ik wel met mn voeten over de grond te glijden enzo......mn ballen tegen dat zadel aan..ik hang zegmaar meer achter dat ding...das wel leuk om te balanceren maar supernep....

iig is het wel gaaf...beetje met een ori mt vette wheelies maken enzo (Stoppies lukt ook best, als mn voorwiel niet slipt :S) ...dus...deze week hoop ik mn verz. binnen en dan kan ik er mee naar school...de hele tijd wheelies maken ...

sorry dat ik een nieuw topic open maar in dat wheelie topic ging het meer over HOE je het moet doen...

bestaan er btw van die autoremlichten (dubbele lampies dus) op 6V?? die moet vlgs mij in mn koplamp...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved