Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11557 | Bart-DRD | 27-8-2003 11:34 | Main Forum | 1607 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Bart-DRD | Gepost op: 27-8-2003 11:34 |
nou k heb dus een maand geleden bij van wijk motoren in zoetermeer een derbi senda SM DRD gekocht, nou zijn de banden duidelijk niet goed, zit bij voor en achter een bobbel in, gewoon een ei omdat ie in showroom heb gestaan... nou zouden ze maand geleden me voorband opnieuw bestellen want achterband was nog goed ofzow maja.. gister dus weggebracht, kom k em halen net, GEEN nieuwe voorband, en nog steeds klote hobbel in allebij de banden.. ik dus klagen, jaja er staat te weinig druk op enzow, dan is het normaal dat ze gaar doen.. nou k vin het gewoon klote rijden zo, en kreeg net al waarschuwing van motoragent volgende keer zou k boete krijgen omdat k klote banden heb ofzow.. wat moet k doen?? bij van wijk willen ze geen nieuwe banden voor me derop zetten lijkt het, maar ik heb tog gewoon garantie??? heb GVD 3000€ uitgegeven aan brommer en dan krijg k #@%@#$ banden erop, klopt tog niet? bah kan egt kwaat worden nu hoor wat vinden jullie nou, moet k gewoon nieuwe banden eisen??? of zelf maar banden gaan kopen?? owja, sorry dat k zo achressief overkom, maar ben egt kwaat nu |