Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11521 Martijn 25-8-2003 22:36 Main Forum 3423 17

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 25-8-2003 22:36
naja...vertel dit eerst wel ff:

reed ff door woerden met een maat..zie ik een marokkaan met een scooter me tegemoet rijden....hij wheelien enzo...ik dacht zo: ja..kan ik ook..

dus ik ontgrenst (ff kijke hoe hard ie kon: 60 )....en een poepwheelie voor em getrokken...hij beetje lachen...ik zo roepen: ik kan het wel..

toen een flink hoge wheelie getrokken..
kwam ie naast me rijden: ja wat heb je eronder...ik zo : 70..hij : ik 125 blok..ik: netjes..
hij zo: wil je ff ruilen... ik : eh...nee
....

magoed..ik werken...kom uit mn werk...start mn apparaat..rij weg..rij een bocht door....SHIIIITTT...alsof ie helemaal weggleed..dus ik kijken....fuck...voorband lek..

ik zo: gvd..nog nooit een lekke band gehad, en toen ik naar mn werk reed was alles perfect, was nergens doorheen gereden...ga je meteen rare dingen denken...collega van me was beetje pissed want we hadden een discussie want hij zei dat een ditech binnekort voor de race werd gebruikt enzo...ik ff omgeluld (hpi, geen stroom ditech weigert..aankicken kan niet..dat soort shit)..en hij wou 30 pk uit zn scoot pompen ..

magoed...dacht dus eerst ddat ie em lek had geprikt ofzo...oid...ik naar fjetsenmaker, oppompen...en woesh.meteen weer leeg...ik ..
naar huis gereden...

wjel eruit...gvd..helemaal kwaad enzo...ging nooit lukken met fjetsbandenlichters..maja..

ik die buitenband eraf (niet zo moeilijk..) binnenband eruit geropt...hmmzz...ding is toch aardig vaak geplakt (echt veul !!) maja..was nog de zelfde binnenband die erop zat als toen ik em kocht (dus zon 5-6 jaar oud) ik kijken..hmzz...lek op een stuk wat al geplakt was...naja...was dus gewoon toeval dat ie lek ging..

ik sticker eraf gepulkt...hmm..2 vette scheuren eronder...ik megaplakkert gepakt..erop geplakt...en shit enzo..klaar..

band er weer in gefrot (hope dat ie goed zat..kheb nog nooit een fietsband goed er terug in gekregen..) ...toen echt kutten met die buitenband..kreeg em er niet om op het eind....toen zei mn pa dat ik em in het midden vd velg moest houden..kleinere diameter blablabla..toen ging het goed...
band zat..

meteen ff mn kroonplaat geprobeerd lager te zetten zodat mn balhoofdsmoer niet telkes los ging ..maar is niet echt lager gekome vlgs mij..

meteen ook ff mn digiding opnieuw gesoldeerd, want mn B digit deed et niet meer..

net alles weer in elkaar...owja..had mn rem ontvet en alles weer mooi in het vet gezet (behalve de rem) kabel gesmeerd enzo..

doet het weer mooi...klein beetje balhoofdspeling nog..maja..boeie...valt nix meer aan te doen..zit er na een week toch weer op (omdat die kroonplaat niet naar beneden gaat)...

tis weer mooi geweest, accu staat nu te laaien...en dan is mn brom weer klaar..

ben blij dat ik nu ook banden kan repareren, want dat heb ik nog nooit gedaan bij een brom ...de simpele dingen doe je toch nooit.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved