Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11448 orange 21-8-2003 22:34 Main Forum 4322 24

Topicpost
Gepost door: orange Gepost op: 21-8-2003 22:34
vandaag ging ik maar eens met de brommer naar school omdat ik hem gisteren heb gemaakt. hij moest alleen nog goed afgesteld worden. zat te grote sproeier in dus ging ik zonder lucht filter rijden
onderweg op de helft ongeveer zie ik een motor agent rijden. die de andere kant op rijdt. ik 2 stoplichten verder, ik reed niet harder dan 40 rijdt ie opeens naast me. vraagt ie of ik mee wil naar het bureau. ik kon geen nee zeggen dus ik mee komen we daar aan. ik me begrenzer al aan gezet. hij loopt naar zijn schuurtje doet hem open zie ik daar binnen een honda ns1 staan. die op nieuw gespoten was in zwart rood, auto radio ingebouwd. best net ding. inbeslag genomen.
dus hij pakt zijn rollerbank ik zet hem er op alles werdt perfect gedaan zelfs een koelslang. dus hij er op. kwam de teller niet boven de 0,5 uit. haha.. hij had dus mijn brommer er 10 minuten op staan omdat hij vondt dat hij nog niet op zijn top zat. ik zeg teggen hem hij is mega slecht afgesteld maar hij zal niet veel harder gaan.
zegt ie opeens je moet hem hier laten staan. je maak veelste veel geluid en dat wil ik wel even meten maar omdat deze regio maar 2 geluidsmeters heeft. ik van neee ik moet naar school heb een proefwerk. dus hij zo oke je mag er heen maar je mag niks veranderen. had ie helemaal me certificaat ingenomen. omdat hij niet vertrouwde of ik terug zou komen.
dus ik op school me uitlaat betervast zetten bij de cillinder. de veren van me proma uitlaat zitten er niet op.
dus ik smiddags naar het bureau. zegt ie van ja zet hem maar bij het hek neer ik bel je als je hem op mag halen. toen werdt ik naar huis gebracht in een politie auto de hele buurt kijken echt leuk. maar ja wel balen dat ie daaro staat..

hij vertelde ook dat er een technische controle komt.

dus nu mijn vraag wat gebeurd er al vinden ze mijn begrenzer?
wat voor soort boete voor geluid welke klassen ken ik aan denken.
en al hebben ze me begrenzer gevonden zouden ze dan voor alle 3 een boete uitdelen???

ik laat jullie er morgen er wat meer over horen al ga ik weer naar dat bureau toe. ff warm houden dat ik hem dagelijks nodig heb.

edit: topictitel

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 22-8-2003 13:04

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved