Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11426 | Jwz0rs | 21-8-2003 16:02 | Main Forum | 6864 | 78 |
Topicpost | |
Gepost door: Jwz0rs | Gepost op: 21-8-2003 16:02 |
echt lol @ mijn sk00l! Eerste dag van school vandaag ;( KOm ik aan rijden zie ik de directrice en nog een hoog iemand van school. Ik geef zo extra gas op de parkeerplaats die NIET van school is en rijd het schoolplein op (rustig) want ik moet dan 3 bochten van dik 90 graden maken en tis er smal en kan er dus neit hard komt er gelijk zon gast van school naar me toe ja je moet je melden bij die en die coordinator. IK echt zo OMFG ! krijg ik hele preek ja je reed te hard dit en dat en je had vorig jaar ook al gewaarschuwd door meneer Apotheker... maar das neit waar want hij had mij en wat vrienden aangesproken dat we niet meer mochten racen op schoolplein en me quad nam zoveel ruimte in in het brommerhok. Me quad is niet veel breder dan een scooter en als een scooter iets shcuin staat dan neemt hij ent zoveek ruimte in waar ik achteraf toch ggelijk in kreeg want ik zei ga maar opmeten en dan praten we verder en ja toen zei hij nix... en dan nog een ding dat niet klopte is dat die leraren mij hadden zien rijden want dat kan geen eens maarja hun hebben weer gelijk hoor en ik krijg morgen te horen als mijn Quad nog welkom is maar goed ga toch wel met quad naar school want me moeder zei al tegen me zet je hem gewoon op een parkeerplaats daar want is niet het terrein van school en die lam0rs hadden ook al gelijk naar me ouders gebeld echt zo OMG en jullie krijgen nog wel te horen als ik nog welkom ben naja me Quad dan... Maar mag wel trots zijn wwant was wel de eerste vand it jaar die zich mocht melden edit nog een ding me quad lijkt breder en is lager dan een scooter en maakt veel geluid drm lijkt het ookd at ie iets harder gaat =] foto quad: De uitlaat die zoveel herrie maakt =] Dit bericht is ge-edit door Jwz0rs op 21-8-2003 16:04 Dit bericht is ge-edit door Jwz0rs op 21-8-2003 16:07 edit mikey: topictitel ongecapslocked Dit bericht is ge-edit door mikey op 21-8-2003 16:15 |