Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11361 | Honda_boy | 19-8-2003 17:01 | Technical Forum | 10037 | 57 |
Topicpost | |
Gepost door: Honda_boy | Gepost op: 19-8-2003 17:01 |
Vandaag komt er een vriend langs: "Gaan we op de vrachtwagenparking rijden?" (zijn beide nog maar 15). Ik zet vlug mijn originele uitlaat onder mijn wallaroo en ga mee! Komen we daar, we starten samen onze brommer! Mijne startte na 3 keer kicken met choke en ff inhouden, dan blijft hij na 10 seconden aan en kan ik gassen! Reden we langs mekaar, ik trok hem er zo uit en mijn top lag ook hoger! Tot 10 minuten erna, toen hij echt goed warm was, hij echt in toeren begon af te nemen! Hij trok minder, en kwam niet meer op hoge toeren, en altijd maar minder en minder! Tot hij zo laag in toeren draaiden dat hij me niet meer trekte en dan hij nog bijna niet meer op de koppeling pakte! Kom ik terug thuis, ff andere bougie, kleinere sproeier gezet (kdacht als hij warmer is moet het mengsel armer zijn en ik van 86 sproeier naar 82 sproeier)! Juist hetzelfde!!! Zelfs als ik de luchtinlaat 3/4 toe hield, bleef hij hetzelfde draaien! ik weet echt niet wat het is! Na een tijdje volle gas houden,(op lage toeren dan) valt hij uit! Stationair draaien gaat wel nog goed (klein beetje slechter). Wat zou het kunnen zijn??? Ik heb laatst een stang tss de benen gelast! Zou dit een probleem kunnen geven voor de spoelen ofzo??? |