Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11354 | Killerbean | 19-8-2003 12:30 | Elektronica Forum | 3689 | 56 |
Topicpost | |
Gepost door: Killerbean | Gepost op: 19-8-2003 12:30 |
ik stapte vanmorgen vol goede moed me bed uit, ik dus blij naar de enigste ( en "beste" ) radio zaak hier uit de buurt gegaan, ik zeg ik wil een gelijkrichter hebben van 20 of 24 volt, omdat ik nogsteeds 19 volt op mijn koplamp heb. hij zegt ja een gelijkrichter maakt je vermogen 1,4 keer zoveel dus dan krijg je 26 volt. de enigste optie om je lamp niet meer te laten doorfikken zegt ie, is om hem weer af te voeren (stomme aap dat hij is want in italie rijden ze allemaal onbegrensd) na veel geleuter en gebabbel ging ik dus naar het scootercentrum, daar zeggen ze weer dat een gelijkrichter je spanning halveert en zeiden ze dat ik ongeveer 30A 20 of 24 volt moet hebben. dus ik weer naar de radiozaak, hij zegt ja ik kan het wel bestellen voor je maar dan moet je wel koelplaten maken van n cm of 20 bij 20 omdat die gelijkrichter goed gekoelt moet worden. en hij kan ze wel bestellen zegt ie voor 25 euro maar dat is volges mij geen normale prijs. mensen help aub want ik kom er dus echt niet meer uit. . . ?? Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-8-2003 12:31 |