Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1126 | -Michiel RS- | 28-7-2001?17:13 | Main Forum | 585 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: -Michiel RS- | Gepost op: 28-7-2001?17:13 |
Sparkle en Hans aka 70malossi kunnen het forum niet op komen, ik had er vanmiddag al last van maar nu doet het ut gewoon op mijn pc maar op dezelfde tijd werkt het niet voor Sparkle en Hans. Er zullen vast nog wel meer mensen zijn dan ? Dus Nick, er is weer ergens een probleem ? Deze foutmelding krijgt ie: De pagina kan niet weergegeven worden. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u dient mogelijk uw browserinstellingen aan te passen. Probeer het volgende: Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. Controleer of het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt. Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft. Microsoft Windows kan uw netwerk onderzoeken en automatisch uw netwerkverbindingsinstellingen vinden, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk gemaakt heeft. Als u wilt dat Windows probeert de instellingen te vinden, kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken. Sommige sites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welke niveau beveiliging geïnstalleerd is. Als u een beveiligde site probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondesteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in. Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen. Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer Het bekende windhoos gelul. Ik heb trouwens een nieuwe achterband voor me tsx gekocht, 18 inch Kenda 4,10 crossprofiel, kostte maar f 91,- Snel er effe op leggen. |