Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11256 alexrieju 15-8-2003 19:27 Main Forum 6692 107

Topicpost
Gepost door: alexrieju Gepost op: 15-8-2003 19:27
Gister zou ik bij een kameraad de honden eten geven en toen ik weer weg ging kwam ik natuurlijk de jute tegen op een lange weg zonder zijweggetjes.
Nou ja dat werd dus gewoon wegrijden en dan van het fietspad de grote weg op.
Maar jah zo'n auto komt dan wel heel dicht bij en ja dat word dus dan het plaatje ombuigen.
Toen ik weer in het dorp kwam waar ik woon ging ik meteen het zandpad op.
DEpolitie deed de sirene en zwaailampen aan achterolgden gewoon zonder afstand te houden het zandpad over.
Aan het eind kwam je de grote weg weer op en je hoorde de auto gewoon met piepende banden achter je aankomen das wel een kick als je die lui achter je aan hebt.
ik gou weer van de grote weg af en meteen na dat zand pad had je een veldje met een steegje dus dan daar maar heen en toen was ik ze eindelijk kwijt toen naar een ander dorp gereden wat 1 km van ons afligt want ja naar me eigen huis kon niet wat daar reed de jute in de buurt.
toen heb ik me brommer bij iemand gedumpt in dat dorp en me broer opgebelt of die me kon ophalen met de auto en s'avonds de brommer weer ophalen.
Zijn er meer van die ook van die problemen hebben met achtervolgingen nou jah ik heb ze geregeld dus meld dat dan even.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved