Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11244 Nelly 15-8-2003 12:54 Technical Forum 1026 19

Topicpost
Gepost door: Nelly Gepost op: 15-8-2003 12:54
Ik heb nu mijn blok gesplitst, maar ben op een paar probleemjes gestuit (eigenlijk gewoon vraagjes)

1. de lagers die links en rechts van je krukas zitten, maakt het iets uit hoe je die erop zet (welke kant richting de krukaswang)?

2. ook de krukas keering..moet die opven of gesloten kant richting de lager/krukaswang

3. Is het verstandig om tussen de pakking van de twee carter delen nog een laagje vloeibare pakking te smeren, of heb je dan extra kans op het lekken van olie (wat hij vor het splitsen ook al deed)

4. kan je het olie pompje op je blok los koppelen als je mengsmering tankt..... Ik heb ook nog zo' n gesplitte gaskabel, zou ik dit ook los kunnen koppelen, want als ik deze bevestig aan de oliepomp dan werkt hij niet omdat hij nergs wordt gestopt.. (met gestopt bedoel ik op dezelfde manier als bv de achterrem... dat schroefdraad kan ik namelijk nergens achter bevestigen...)

5. Heeft iemand de url van een bouwtekening van een MT/MB blok.. (allebei de kanten zeg maar, of foto' s van een gesplits blok zonder dat er iets is gedemonteerd)

6. Dit is misschien wat lastig, maar de maten van de blokbouten (carterbouten), deze kan je bij ons namelijk niet in een setje kopen, en ik mis meer dan de helft..of er zitten verkeerde schroeven in.. (ook van de koppelingskant)

Alvast bedankt voor de moeite.. (misschien is punt 6 handig voor in een faq, maar wel veel werk..)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved