Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11190 | snaaps | 13-8-2003 18:46 | Main Forum | 1753 | 29 |
Topicpost | |
Gepost door: snaaps | Gepost op: 13-8-2003 18:46 |
snaaps Gepost op: 13-8-2003 18:38 fuck!! vandaag dus echt aangehouden door moteragent! onderweg naar mijn werk lekker blazen over het fietspad en plots reed meneer de moteragent naast mij! stoppen moest ik , ik dacht kut maar ja zal maar netjes stoppen en beleeft zijn. afijn ik houd u aan omdat u te hard op het fietspad reed, heeft u een rijbewijs of certificaat? deze heb ik alle twee nog steeds niet. vraagt hij hoe hard dat ding rijd. ach zo 70 km per uur met een beetje geluk zeg ik, de agent kijkt me scheef aan en zegt : daarnet reed je op mijn teller 90 over het fietspad en naar mijn idee wil dat ding nog wel harder lopen! tja ik zei maar niks. toen dacht ik ik ben nu de lul zeg maar dag tegen je mbx'je! verder vroeg hij wat eronder lag. zal het niet weten vroeg ik ik heb dit ding gisteren aangeschaft. tja zegt hij het ziet er in iedergeval erg snel uit hoor. maar goed ik kan je vijf bekeuringen geven maar ik zal je matsen door er een te geven. welke wil je? nou doe maar omdat ik geen bromfiets certificaat heb! nou dat koste mij dus 57 euro!!!!! ik heb vandaag dus besloten dat ik niet meer ga blazen door de stad enzo, dat doe ik er wel lekker buiten of zo. ik heb ook mijn demper vandaag maar even gevuld met glaswol, en het werkt!! het zit me allemaal niet mee met deze bromer (moter)!! vier dagen in bezit en al een keer aangehouden en een keer achtervolgd. benieuwd wat er overmogen gebeurd, of zal ik hem maar laten staan? |