Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11172 | lafstafarian | 12-8-2003 21:33 | Technical Forum | 1180 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: lafstafarian | Gepost op: 12-8-2003 21:33 |
Euj. Vraagies m.b.t. afstellen.. Als je aan het afstellen bent. Je zoekt dan eerst goede sproeier en dan fijnafstellen met sproeiernaald, dan luchtregelschroef en als laatst stationair. Ok... Ik wou vragen hoeveel verschil een stand met de sproeiernaald uitmaakt. Dus als het te vergelijken valt: Hoeveel verschil is er tussen de bovenste stand en de onderste stand van de sproeiernaald vergeleken met verschil tussen sproeiers? --Dus misschien is het verschil gelijk aan het verschil tussen een 80 en een 84 sproeier oid.-- Of heb ik het allemaal niet goed begrepen en stel je met de sproeiernaald iets anders af dan de mengverhouding. Enne verder laatste vraag. Met de luchtregelschroef laat je toch meer of minder lucht erbij komen? Dan zou je in principe daarmee toch ook de mengverhouding kunnen veranderen? Zoals ik de luchtregelschroef meestal beschreven zie, is het om de reactie op gas af te stellen. -------------------------------------------- Ik weet dat vragen over afstellen erg veel te vinden zijn met search. Maar die gaan meer over 'hoe stel je af'. Bij mij gaat het om wat stel ik af. Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 12-8-2003 21:57 Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 12-8-2003 21:58 |