Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11121 huh 10-8-2003 15:54 Technical Forum 892 18

Topicpost
Gepost door: huh Gepost op: 10-8-2003 15:54
Hmm jah kheb een paar kleine vraagjes, sommige zijn wat simpel misschien maar goed ...en ik zal dr later ook nog een paar bij posten, omdat ik er wel een paar vergeten ben denk ik

* Hoe kun je zien dat je je krukaslagers moet vervangen of dat je big-end gewoon helemaal gaar is? Zit namelijk wat speling op, als ik aan het vliegwiel voelde...maja dan kan ik wel vrolijk de krukaslagers gaan vervangen, maar als de krukas gaar blijkt te zijn heeft da nie veel zin he...

* Bij het kickstartsysteem van een MT blok zit zo'n tandwieltje met allemaal inhammetjes...en daarin loopt een kleiner tandwieltje die naar een kant vastgrijpt en de andere kant door laat schieten...dat kleinere tandwieltje heeft 2 uitstulpingen. Nou vroeg ik me af, maakt het nog uit hoe die erop moeten en zo jah: hoe moeten die uitstulpingen staan? Hmm beetje moeilijk uit te leggen maar goed

* Een MT/MB blok zien er in principe toch hetzelfde uit he? Behalve dan toerenteller enzo? Want kheb nou een MB met een blok zonder toerenteller...dus MT blok zou je zeggen. Maar in het blok zitten extra openingen voor blokbouten voor in een wiegframe, dus kan dat blok van een MTX o.t. zijn ofzo? Is gewoon luchtgekoeld enzo en past goed.

* Bougiedop zit zo goed als los op de bougie...hij klikt/ratelt nie vast zeg maar...is dan gewoon de bougiedop versleten? Of kan ik er nog iets aan doen zonder een nieuwe bougiedop te kope?

Zo gauw weet ik verder niks meer, maar komt nog wel denk ik...

Hehe wel geinig trouwens, in die cilinder (70 imi) van die MB zat gewoon een vierkante uitlaatpoort ...heb ik maar ff bijgewerkt, kvond et zo sneu voor die zuigerveren

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved