Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11079 | Nightbat | 8-8-2003 16:06 | Main Forum | 1454 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: Nightbat | Gepost op: 8-8-2003 16:06 |
Volgens mij willen ze me gewoon óf dood hebben of leegzuigen Was gisteren effe me NSR aan het testen (wiel opnieuw erin gehangen) wil ik Delfgauw inrijden,... ene kant "fietspad, dus niet brommen", andere kant "fietspad, dus niet brommen" geen bordje aangegeven brommers op de weg Ik denk "ho effe" dus ik rij maar naar het politiebureau, om het tóch maar even te vragen Pol.- ja op zich moet je daar de weg op ik- Goh gezellig, niet echt een leuke weg om op te rijden met 50 km/h Pol.- Ja maar als het rustig is op het fietspad kun je daar ook wel op hoor Ik weet niet of jullie bekend zijn met de delftse straatweg, maar dat is vragen om problemen, ze rijden daar als idioten aan de andere kant: zal je net zien, rij je uit veiligheidsoverwegingen op het fietspad word je aangehouden en reken dan maar op een controletje op snelheid/vermogen nou 'zou' je daar met een standaard brommer misschien onderuit kunnen komen van "het is mij verteld door een agent, blablabla" maar opgevoerd rijden ben je gewoon punt de lul Ik wou dat die regels gewoon waren zoals Duitsland -Alle brommers op de weg! geen uitzonderingen! i.p.v. die onduidelijke shit die we hier hebben |