Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11001 Pistonpen Paultje 4-8-2003 12:24 Main Forum 1985 38

Topicpost
Gepost door: Pistonpen Paultje Gepost op: 4-8-2003 12:24
Over 2 weken is het zo ver. Dan gaan Erik (Big honda) en ik samen op de brommer door nederland.

De route(een vlugge klad, in het echt ietsje beter uitgewerkt):



Op schiermonnikoog blijven we een dag of 4. Daar heeft namelijk Erik zijn familie een vakantie huisje.

We slapen voornamelijk op SVR campings bij de boer, Lekker goedkoop.

Het vervoer:

Erik gaat op zijn MTX oud model, zo als te zien is in zijn profiel. 70polini, 20mm, 5bak....

Ik ga op mijn MTX sh of op mijn MTX oud model. Sh is 70 zeta, 20mm en Oud model is 70 malossi, 20mm, 5bak....(MTX oud model is nog niet helemaal af, vandaar)

Dit was de bullshit erom heen, nu de vragen.

Heeft een van jullie ervaring met dit soort vakanties? Maak gerust een heel reisverslag, altijd leuk

Wat kan ik verwachten dat stuk zal lopen of waar problemen gaan komen? We zaten te denken om zowiezo een extra cilinder, pakkingen enzo mee te nemen maar is er meer waar we rekening mee moeten houden?

En alles mee nemen. We hebben beide al een kist achterop en een giga weekend tas. Dan komen de tent en de gereedshapskist er nog boven op. Kunnen we problemen krijgen met politie ofzo als we Te hoog/breed inpakken of iets dergelijks? En gaan we het hiermee redden? Het moet ook een beetje makelijk er op en eraf te halen zijn...iemand idee'en?

Verder nog iets minder brommer gerelateerd. We willen een T-shirt laten drukken. Weten jullie leuke leuzen oid? Achterop zaten wij aan het logo van scooterkiller te denken (nog geen toestemming gevraagd, maar dat doen we zeker) en voor iets van "honda racing team on tour" ofzo...

Al met al, supah vetjes

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 4-8-2003 12:31

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved