Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1098 B3AST 23-7-01?12:26 Meeting Forum 2869 69

Topicpost
Gepost door: B3AST Gepost op: 23-7-01?12:26
Okee dokeeeej ik zit hier nu lekker "chill" af te kicken van de brommermeeting, en ik zeg je: Het was VET...

Ik en Joost moesten wel ff 160km karren om er te komen, maar dat was wel redelijk te doen... Ik had de dag van tevoren Lude's blok onder mijn brommer moeten swappen, wegens het niet inmekaar krijgen van de mijne maargoed, die koppeling was een beetje (beetje boel) gaar, en die slipte telkens door, dus die begon te slippen als ik poogde al die PK's van mijn polini los te laten... dus da ree niet echt superreleks, ronduit kut zegmaar, als i kharder als 85 wou rijden begon ie te slippen maar OK...
De heenrijs was bijna zonder problemen, we hebben toch wel redelijk hard gereden, zo'n 70km/h denk ik wel, das best hard met al die bepakking, vooral Joost had erg veel achterop (ik sliep bij lude in tent, dus ik hoefde geen tent mee) Halverwege de heenreis begon mn cylinder kop te lekken, dus hebben we die ff opnieuw vast gezet, en toen ree die weer beter, ik heb nog steeds een dipje in het middengebied, waar het vandaan komt weet ik nog steeds niet precies maargoed, dat vinden we nog wel (ooit)....
Toen kwamen we in Zeewolde, wij zoeken naar die camping, opeens komt daar zo'n TSX de hoek om blazen, ik dacht: Kan niet missen... Het was WouterTS80x of hoe die zn nick ook heeft... Mooie brommer dat ding van hem!
Dus wij naar die camping, maar we wisten weer niet waar we moesten zijn dus dan maar met veel herrie die camping over, en ja hoor, opeens kwamen er 3 figuurtjes op brommertjes op ons afgereden...
Het waren Jordi ($tranger) op zn SH (vet ding, alleen een beetje laag ) Nick op zn MT5, en Rogier (AR Racer) op zn jaja, Kawasaki AR (met alarm )
daar was ook Michiel TS70x met zn TSX, nou das echt een tyfus bruut ding die loopt echt als een beer man!
Later kwamen Lude (Neonlampje) en Piet (Killboy) werden gebracht van het station, want die waren met de trein... en wouter kwam weer terug
De Boswachter of whatever kwam nog ff langs om te vertellen dat we niet met onze brommer over de camping mochten herrie maken (*fluit*) en dat we iedere persoon die ook maar 1 stap op ons veld deed zonder onze bevoeging op onze eigen wijze weg mochten trappen, erg leuk dus
we zijn toen nog wezen vreten bij de lokale caffetaria, dat smaakte echt scheit man, maar OK... het was voer... en zo lang rijden maakt de mensch hongerig. de rest van de dagen hebben we schematisch zeewolde geterroriseerd met enorm kabaal etc. etc. etc. Zeewolde kreeg accuut een bruutheidsinjectie van 3000% met onze komst... De lokale scootergang wist ook niet zo goed wat ze met ons aan moesten geloof ik
We hebben nog kampvuur gemaakt, dit werd een bijna dagelijks ritueel voor de avond zegmaar...
Een paar dagen later kwam BartJan, op zn fietsie want zn RS was in spuit... en zn NSRen was ook wat mee... We hebben nog bezoek gehad van Barry die kwam in dagje...
Later kwam Pieter (Pietjo) das echt een gekke baviaan man! hij is 3 dagen gebleven, we zijn toen nog wezen zwemmen, dat was wel laggen, pieter in action om twee ontzettend GORE, dikke visweifen van ca. 13 die bij hoog en laag beweerden dat ze 16 waren te versieren...
We hadden in het zwembad wat aanvaringen met een groepje lokale kut koters die beweerden dat wij geld gejat hadden ofso, later beukte Jordi "per ongeluk" (heel erg expres) een zon kereltje een bloedneus, het was heel erg laggen dus
Een groepje van ons werd later gevolgt door een juut met 85km/h... de juten hadden ons dus in de smiezen... we hadden gigantisch geluk want we hadden net een ongelukje gehad met BartJan (de fietser ) die klapte met 40 achterop nick, want hij kon niet zo hard remmen als wij met zn fietsje.... toen stonden we daar dus in de berm, werden we opeens zowat klemgereden door twee cop-cars die van beide richtingen kwamen... ze wouden ons rijden pakken, maar lukte ze dus niet... ze hebben alleen wat (ONTERECHT!!!) lopen zeuren over joost's band, en mijn certificaat getjeckt...
Wouter en Michiel kregen die dag nog allebij een boete van rijden op de weg van 70,- en Michiel diezelfde dag nog voor rijden op de provinciale weg van 120,- :p
we zijn nog naar sixflags geweest toen, dat was wel lijp, alleen wel tering duur man, Maargoed, Jordi is hier de vermogende man, dus hij kaande wel een bakkie aardbeien van 3 gulden per aardbei zowat in het resturant Ik had nog een octopuss knuffeltje gewonnen bij het beuk-de-mol-zo-hard-mogelijk-op-zijn-harses-spel die kon mooi achterop mijn brommer
verder hebben we nog wat gecrosst en geracht etc. En zijn we er achter gekomen dat je in Zeewolde dus niet uit kunt gaan... er is 1 kroeg, en die was (naar mijn mening) scheit...
we hebben de rest van de week een hoop geouwehoerd, gebromt en lol getrapt...
Later kwam Thomas op zijn MB, een echte amsterdamse kanarie, die graag ook errug aanwezig was en de dag voordat ik weg ging kwamen Stevan op zn NSR (mooi ding) en Ian op zijn MTX o.t.
als ik wat vergeten ben dan komt dat nog wel bij deze topic bijaan, er zullen hier ook vast wel meer reacties en ervaringen worden gepost over de meeting dus... (EN FOTO'S!)
Wordt Vervolgd...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved