Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10921 Mol! 30-7-2003 14:12 Main Forum 1763 41

Topicpost
Gepost door: Mol! Gepost op: 30-7-2003 14:12
...vol verwachting klopt mijn hart; ben vanmiddag angehalten mit meine eMBee. Hij is reeds ervandoor richting de blauwe vrienden, voor de roller er technische controle. Ik heb ze al proberen wijs te maken dat het een motor is, maar ik naai me eigen doordat ik er een MB5 frame ondeer geflikkert heb...

MAar goed, ik had mijn MB even AF gemaakt, gisteren gespoten, uitlaat afgebraamd lassen bijgewerkkt en ook gespoten, tiptop in orde en vandaag alles erop gezet. Ding helemaal in de was gezet, gecleanerd e.d. Vervolgens foto`s gemaakt. Nah, tijd voor een dagelijkse proefrit natuurlijk, die ik altijd voor mijn huis rijd over de weg... komt er zo een gore surveilance-wagen in tegengestelde richting. Ik greinzen, reed maar 60 of zo, halfgas... Voordat ze omgedraaid waren, was ik toch allang al weg dacht ik. Ik nam het zekere voor het onzekere, en trok tog even snel sprintje huiswaarts... (BWWWOOOOOOOOOOP)
Ik rij het pad op, staat me pa daar. Ik bleef mooi voor aan de weg staan, me vader zo; mafkees naar achteren jij, zometeen heb je poppen aan het dansen met je geintjes, je word vanzelf wel een keer gepakt, wacht maar af... Ik naar achteren, gaat weer verder met "afstellen" (bougie eruit, je weet maar nooit)

Komen die pipos alsnog aanlopen, heel interresant... Standaard vragen te stellen in de "WE"-voud, je kent het wel. Maar goed, uiteindelijk mochten ze met niet op een of andere manier, en ging die de trailer op, waar ze om vroegen per mobielofoon-shit. Maar goed, staat die nu op stal bij plizie, maar ik kon rekenen op een geldboete blaatblaatmekker mekker... Standaard pispraat! Dus ik moet geld maken, want vanmiddag komen er 2 MB`s bij, en dat kan ik er ff niet bij hebben... Vanaf heden is mijn tijdelijk inbeslaggenomen MB5 zu kauf, maar dat zal vast te bewonderen zijn op marktplaats.nl...

Ik zal zo even een gallerij posten, van de vers gemaakte foto`s =(

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved