Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10894 Martijn 29-7-2003 14:48 Main Forum 425 6

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 29-7-2003 14:48
dus..zoals sommigen weten heb ik een RM voorvork in mn tsx...alles beetje pasgeflept enzo...prachtig...maar nu had ik speling op mn balhoofd :S...ik wist wel hoe het kwam, ik had de kroonplaat te kort gemaakt zegmaar...onder te veel opgevuld (met ouwe RM lager)..

zat vast geloctite enzo..is vet klotewerk om dat helemaal opnieuw te bouwen enzo...en ik had niet zon last van de speling

was best veel speling...vooral als je remde merkte je het erg...dus net dacht ik van...komt....we gaan ff de neie suzuki stickers op de brom plakken..voor de BM...

dus ik rij mn ding naar buiten....crap...fucking kutspeling...ben het zat...ga dat ding strakker zetten...

dus ik die kroonpenmoer verder aandraaien..denk..hmm...gaat wel makkelijk..ikan ik em gewoon met mn hand strakker draaie......dus ik ..fuck..

ik superstrak vastgetikt met hamert...hoppakee!!!! speling weg ....wel stom..kheb hierom dus gewoon maanden met speling gereden (staat boete op)

maar nu ben ik bang dat ie weer los gaat...normaal houdt de bovenste kroonplaat em tegen..maar die krijg ik niet naar beneden..ding zit heel vaag...heb er ook al aan lopen slijpen..

niet echt nuttig voor een topic, maar dit was toch een van de dingen die ik het kutste vond van mn brommer !!! ...soort van gevoel dat je project toch niet helemaal geslaagd is..

nu nog mn achterlicht fixen (doek wel na BM)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved