Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10881 MarcelMt5 28-7-2003 21:17 Main Forum 841 7

Topicpost
Gepost door: MarcelMt5 Gepost op: 28-7-2003 21:17
nou ik heb die appie van mijn broer weer aan het rijden gekregen (en hoe!) ding haalt over de 80/90.

maar ik moest die demper uitbranden want daar kon je niet eens meer door blazen! ik uitgebrand (zonder brandwonden of iets anders dat in de fik is gevlogen! goed hé) ik heb vervolgens die uitlaat en die demper er een beetjuh geimproviseerd op vast gezet (snelbandjes of hoe die dingen ook heten).

dit was ik vergeten dus mijn broer was vandaag thuis en wij gingen ff naar onze opa&oma aan de andere kant van apeldoorn. wij rijden hij reed niet goed heel laag in toeren enzo, dus wij demper eraf gehaald. wij rijden (teringveel herrie natuurlijk) valt halverwege de uitlaat eraf (ikke lag in een deuk!mij was het al vaker gebeurt met die appie dat die demper eraf viel, mijn broer schrok zich dood) wij w8en tot die uitlaat afgekoeld was, nadat ik em van de straat afgevoetbald had, wij door rijden. allemaal binnendoor weggetjes natuurlijk voor de wouten. iedereen kwam uit hun huizen en kijken, zo van:WOW wat is dat , allemaal oren dicht houden en nakijken. me broer en ik zo *fluifluit* rustig doorrijden! sommige mensen reageerden heel positief en andere keken een beetjuh boos............raar hé!?

Dit bericht is ge-edit door MarcelMt5 op 28-7-2003 21:18

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved