Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10803 Geckoo 24-7-2003 11:52 Main Forum 3099 60

Topicpost
Gepost door: Geckoo Gepost op: 24-7-2003 11:52
Hey mensjes

je raad het noooit ik heb dus een prijs gewonnen bij durex.
ik hoorde op tmf ofzo dat je als je naar durex ging je kon inschrijven voor een aktie. ik dus netjes gemeelt (nog een heel lul verhaal om heen gemaakt) en krijg vandaag gelijk een meeltje terug.
nou staat er in het meeltje dat we met de bus gaan. naar salou. dat is bij mijn weten wel super ver. en heb er niet echt ervaring mee.
en ik vraag me ook af wat ik in de zon moet. (judge jules is natuurlijk wel goed maar zon :? )

op zich als je ziet wat ik krijg.
Quote:
Wat kun je verwachten?
Elke avond een BBQ "all inclusive"
Dinsdagavond een kroegentocht door Salou inclusief één consumptie per kroeg. Woensdagmiddag gaan we met 120 mensen op een "mega" Catamaran de zee op (Drinks included)
Woensdagavond uiteraard gratis entree bij het feest inclusief 10 consumptie's per persoon
Donderdagmiddag gaan we moe, maar voldaan terug naar Nederland.
is toch best lekker al zeg ik het zelf.
Quote:
Wij verwachten van jou:
-een geldig paspoort of identiteitsbewijs
-reisverzekering
-zomerkleding, uitgaanskleding en alle andere vakantiespullen die je niet wilt vergeten
-Geld voor de “extra” consumptie’s
-90 € borg voor het appartement (dit krijg je uiteraard terug bij het netjes achterlaten van het appartement)
-En als laatste: uiteraard de juiste stemming
klinkt ook redelijk toch?

alleen die bus! ARGH wat moet ik doen?!?!?!
oh ja en ik gaat 1 augustus ook op vakantie dus waarschijnlijk moet ik gewoon iets later weg :P

en dit betekend ook dat ik pas laat in de middag of vroeg in de avond aankom in zeewolde en waarschijnlijk ook rete brak

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved