Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10682 | Blukaap | 17-7-2003 14:15 | Meeting Forum | 3941 | 69 |
Topicpost | |
Gepost door: Blukaap | Gepost op: 17-7-2003 14:15 |
Dit heb ik uit het gesloten topic gehaald, dus het kan zijn dat er iets niet klopt ofzo. Heel simpel, ik heb iedereen gepakt die betaald had, daarna heb ik er een plusje achter het nummer gezet als al je gegevens bekend zijn. Als je een keer een dagje langs wil komen, zeg dat dan even, maar houd er rekening mee dat je nu niet meer kan betalen en dus ook niet kan overnachten (als ik me niet vergis). Als je toch niet komt, al heb je betaald, zeg dat dan even. Ook ben ik er vanuit gegaan dat iedereen die betaald heeft de volle week komt, als dat niet zo is, ook even melden graag (en wanneer je komt/gaat), dat is makkelijker dan al die gegevens doorpluizen denk ik Als je wel geld overgemaakt hebt, maar er niet bij staat dan moet je dat maar even aan Nick vragen, ik heb 'm gevraagd of ie dat in dit topic wil posten. Hopen dat ik nu niks vergeten ben, ik zal de lijst editten indien nodig Quote: Quote: POST GEEN NUTTELOZE ZOOI ALSJEBLIEFT, DIT TOPIC IS REDELIJK BELANGRIJK Volgens Alwin zijn alle gegevens binnen, alleen had hij dat nog niet aangepast, als er toch gegevens blijken te missen dan krijg je daar zsm een inboxje over. Mensen met **...** komen niet Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 30-7-2003 17:51 |