Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10611 DaveTSX 13-7-2003 19:16 Main Forum 2601 51

Topicpost
Gepost door: DaveTSX Gepost op: 13-7-2003 19:16
Nou ik rij lekker 70 in de 3, was lekker aan het doortrekke, komt er een wout naar me toe, ik moest stoppe. Ik d8 stop maar (was ook nog gvd onder in de straat bij mij). Zie ik daar nog een tsx staan, was het een vriend van me, bart. Hij had een aanrijding gehad, en ik kwam met 11500 toeren aanrijden dus dachten ze pak die maar ff meej.

Dus ik gestopt, had geen certificaat bij me. Ik die ff te voet gehaald, toen moest ik mee naar bureau.
Ik naar bureau, hij roller ff snel in elkaar gezet, en toen moest ik er op.
In de 3 had ik al 1.7/1.8kW, in de 4 2.5kW ofzo, stond iig VER na de 2kW In de 5 had ik ook 2,5kW metertje stond stil kon niet verder haha was wel droog. Tellertje rond dus
Hij zo tegen een andere wout:"hey help us vasthouden (want hij kon niet in de 5 dan ging ie van de roller af)! Moet je us kijke hoe dat loopt man! "
Ik beetje trots
Nou hij stopt, hij:"nog 1x" (hij vond het zeker leuk ofzow???)
Dus wilt ie nog een x slaat ie hem af. Hij:"noujah dan maar niet".

Hij zo:"en hoe hard zei je dat dat ding loopt??? 70??? Jah dus niet he".
Ik:"jah bergaf misschien niet".
Hij:"jaja".
Dus hij pakt zijn tabelletje:"hier kijk, 1.8kW = 115 euro, 1.9 is in beslag, en jij zit er dik boven, ding krijg je nooit trug"
Maar hij zei ik mats je en 1.8kW boete gekregen (terwijl ik ook kale achterband had maar daar had ie me nix voor gegeven).

Dusss nu ga ik hem geel spuite, foto's komen nog

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved