Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1060 Ali 13-7-01?22:26 Main Forum 1875 25

Topicpost
Gepost door: Ali Gepost op: 13-7-01?22:26
Gisteravond belde een maat van mij op om te vragen of ik mee naar de Megafestatie wilde gaan aangezien ik nogal wat kleren had gekocht had ik er weinig zin in, want het bedrag op mijn rekening was toch wel een stukkie lager als voor het sjoppen en ik moet over 2 weken ook zelf op vakantie en dan gaat het ook HARD. Maare ik toch maar mee gegaan, met men nieuwe kleren (helemaal de blits gemaakt met mijn nieuwe kleren) maare daar gaat het niet om. Ik stond samen met een maat van mij (Mark) in de hal van TMF en Radio 538 en daar hadden ze een groot podium waar de hele tijd optredens waren en bekende VJ's DJ's en allemaal van die ouwehoer spelletjes waar je prijzen zoals een helicoptervlucht kon winnen en al die meuk. Wij daar een 0.5 uurtje gestaan en toen moest ik pissen maar op dat moment kwam Barry Paf op (je weet wel 538 van OP DE VALREEP). En dat ging ie toen ook doen dat wild ik ook wel eens ff zien. Dus Barry Paf vroeg zo wie wil er mee doen aan OP DE VALREEP nou een blond meidje wilde heel graag meedoen zei werd uit het publiek gekozen en die moest dan een leuke jongen aanwijzen. Dus kwam er dat blonde meidje het podium op (best wel heel lekker), toen vroeg Barry "hoe gaat het ermee?" je kent dat wel de standaart vragen en toen "op wat voor jongens val je?" "Nou ik val op jongens met donker haar" zei dat blondje. "Nou dan gaan we voor jou een jongen met donker haar". En aangezien ik donker haar heb ging ik voor de grap door men haren wrijven. Maar toen ineens zoomde die camera in op mij (ik was de eerste waar die op inzoomde). En ik stond met mijn kop op 2 van die supergroote schermen van 5 bij 5 ofzo, echt lomp groot waren die schermen.Ik zo van UNK. Barry zo "wat vindt je van die jongen?" "Ja die is wel leuk zei ze". "Nou kom dan maar hier het podium op!" Ik denk zo van what the fack moet ik nou op dat podium doen. Ik wist men god niet wat er zou gebeuren maar ik denk schijt ik ga het gewoon doen. Dus ik loop om en ga daar op het podium. Sta ik daar op da podium men staan daar 2500 duizend man in die zaal als het niet meer is. Ik moest me ff voorstellen. Maar ik wist heel niet wat ik moest doen enzo. Moest ik men jack uitdoen en kreeg ik een shirtje aan van HELLO my name is PIETER. Maare we moesten even kennis maken en elkaar 3 kusjes op de wang geven. Wij doen dat zo. En toen moest ik een envelop trekken er waren er 3 ik kies envelop nr 1. Moest ik open maken en toen zag ik zo TON staan maar ik had hem er niet uit gehaald. Maar Barry zei zo "Nou dat is niet zo mooi he weet je wat dat betekend?" Ik zeg zo "neu ik snap echt niet wat ik moet doen" Hij uitgelegd dat wat er in die envelop stond dat wij dat moesten doen. Ik zeg zo ja owke is mij goed maar ik wist heel niet wat erin zat achteraf is het best makkelijk te bedenken dat het tongzoen is maarja als je daar op dat podium staat is het heel anders. Hij haald dat ding eruit staat er op een kaartje TONGZOEN. Heel die hal allemaal juichen Ik zeg zo "moeten we da hier op het podium doen of wa???" "Ja wat denk jij nou" zegt die Barry. Ik zo OWWWW. Toen zei Barry tegen Patricia "Ga daar maar op die stoel staan want jij bent nogal wat kleiner als hem" Dus zei daar op gaan staan en toen heb ik daar op da podium voor 2500 man staan tongzoenen met een meidje wat ik niet kende en veelste knap voor mij was. We moesten 30 seconden tongzoenen en dan was het genoeg het leek wel een kwartier te duren man. De heletijd die camera eromheen sta je daar op een huge scherm, die camera zat echt nog geen 0.5 cm van je vandaan. Het is gewoon de zwaar stijlste aktie die ik ooit gedaan heb dat is een feit. Gelukkig waren er maar 2 bekenden in de hele zaal. Mark en nog een gastje waarvan ik de naam niet eens weet. Maar alle maten met wie ik daar was waren er op dat moment niet. En daar was ik best wel blij mee. Want als hun daar met zijn 10nen staan te joelen en te juichen weet je het wel. Na die tongzoen vroeg Barry hoe het was. Zei zo "nou was wel lekker". "Was wel lekker daar kan je alles meebedoelen" zei Barry. "Was wel heel erg lekker" zei ze toen. "Geef hem eens een cijfer." "Nou toch wel een 8" en wat vondt jij van haar. Ik zo "jah was echt wel goed" "Een cijfer?" "Nou dan geef ik een 8.5" (acheraf spijt dat ik haar geen 10 had gegeven want ze kuste zwaar lekker en dat op een podium met zoveel man erom heen. Toen kreeg ik een tas met zooi en konden we gaan. Barry zei nog als dat we de hele dag bij mekaar bleven en aan het einde van de dag terug kwamen we nog iets kregen.Maar aangezien zei en ik daar niet zo'zin in hadden zijn we uitelkaar gegaan. Zei bleef de hele tijd vooraan het podium staan ik gewoon een eindje verderop. Volgens mij was zei heel erg fan van FIVE want die kwamen ook. Maar na een tijdje kwamen al die maten van mij, allemaal VET LACHEN. Na een uur of 1,5 zijn we gegaan hebben we nog een bietje gezeten. En ik wilde met Rob fftjes naar de achtbaan want die was vet kicke. Dus wij daar naar toe samen met Tim, Mark, Rob en Lotte. Komen we buiten zien we die meidjes daar in de rij staan. Ik er fftjes mee gepraat maar ik had haar echt helemaal nix zinnigs te zeggen want ik wist helemaal nix van haar alleen maar haar uiterlijk en dat ze Patricia heete. Dus toen had Lotte fftjes gevragen waar ze woonde en haar mobiele nr.

Het belangrijkste van allemaal in alle envelopen stond het zelfde

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved