Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10568 | Daan Da Man | 11-7-2003 2:18 | Technical Forum | 1093 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: Daan Da Man | Gepost op: 11-7-2003 2:18 |
alloow ik heb een prob met me rs standaard carb. das een dellortho lalalala ding wil niet stationair lopen. en aan de gaskabel draaien is geen optie vindt ik. der zit maar 1 schroef op.. ik neem aan dat dat me stationairschroef is want volgens mij zit er geen :luchtregeling: op hij valt meteen uit nadat je stopt met aant gas spelen. owjah vergeet te vertellen: knalt uit de uitlaat (met felblauwe vlam) als je gas loslaat en ineens VOL open doet... Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 11-7-2003 2:23 ow fuck zet ajb in technical Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 11-7-2003 2:25 owjah hij wil niet elektrisch starten (draait wel hard genoeg) en wil wel binnen 2 meter rennen in de 1e versnelling startn met half open gas ofzo Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 11-7-2003 2:27 owjah ben geen noob met afstellen hoorz... maar dit snap ik echt niet (anders zou ik ook gen topic openen) Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 11-7-2003 2:27 nog een owjah: erzit geen gasnaald in maar zo een buisje met kleine gaatjes waar de gasschuif overheen valt. gas open is meer gaatjes vrij en meer lucht doorstroom. en jah alle gaatjes zijn schoon Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 11-7-2003 2:29 |