Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10567 | PlaceR | 11-7-2003 2:14 | Main Forum | 691 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: PlaceR | Gepost op: 11-7-2003 2:14 |
me nsr liep eergister warm vriend zat achterop en reed op top. hij ging strtoever lpen en nam gas terug en opeens zat het vast dus koppeling in en verder laten lopen en stilgezet. rook overal vandaan af latne koelen en verder gerede. terugweg en alles rustig gedaan en vogende dag cill eraf geplukt. paar slijtplekjes op zuiger maar voor rest nog prachtig bleek hij elke keer koelwater eruit te gooie. dus ik nagekeken bleek dingetje met veer in me kop de boel af te sluiten en niet los te gaan dus ding ertussen uit gehaald en heb nou doorstromend gebeuren en werkte 50km ernstig goed vanavond kwam ik terug van me vriendin en reed langs het homobos (bos war homos afspreken enso en ben er al een keer achterna gezete door een homo die eerst vroeg of ik sex met hem wou en na weigering me achterna heeft gezete met de mededeling dat hij hoe dan ook sex me me zou hebbe die avond) dus ik weer int donker (was 0:30) erlangs en precies daar weer hetzelfde. ik hem 50m laten uitlopen terug geschakeld en weer alten aangrijpen. sloeg aan maar vraag niet hoe (ja ik was bang ja want er kwam er 1 met hotpants aan uit de bso gewandeld) bij boerderij van kennis gestopt op de wer fne af laten koelen (koelvloeistof was ver op) en verder gerede. hij wou niet meer fatsoenlijk rijde maar 45 met moeite gehaald. en opeens weer hetzelfde dus weer af laten koelen en verder naar huis en gehaald. nou zit ik dus met een totaal (eergister) schoongemaakt koelsysteem dat elke keer al het koelwater er via de bovenste buisje van radiator uitgooit (die onder dop da buisje zit wel in tankje mar tankej stroomd gewon over) vooral als ik gas terugneem gooid hij eruit. ik heb dus nieuwe cill nodig zit te denken aan: 70cc kaio (a 70 euro) 70cc charmoo (a 90euro) welke doen en waarom en hoe los ik koelprobleem op |