Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10559 Martijn 10-7-2003 21:15 Main Forum 5017 92

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 10-7-2003 21:15
MEB, staat voor maak elkaar belachelijk.
Waarschijnlijk wordt dit niet getolereerd door de mods, maar ik heb bedacht dat zodra er goede regels zijn dat het in mijn ogen wel kan.
Het lijkt offtopic, maar het gaat om members van het forum dus eigenlijk is het niet zo off...

Het is dus de bedoeling dat je leuke fotos (liefst geshopped) plaatst van je zelf of van andere members, tis al es vaker gedaan, maar dat werd geclosed vlgs mij. Zo kun je je fotoshop kunsten tonen, en kan iedereen een beetje lachen.

Regels: Hou het leuk, probeer elkaar niet te kwetsen ofzo.

Geen geslachtsdelen (echte foto's) of borsten oid. Daar kan de 'leiding' problemen mee krijgen, dus respecteer dat.

Verder niet echt regels. Zodra het uit de hand loopt (ligt aan jullie zelf dus) ben ik het er zeker mee eens dat het gesloten wordt.

Verder is het gewoon een lolletje net als met de piratenfoto's (die overigens allemaal weg zijn :( )
de eerste:

Edit: mocht het zo zijn dat iemand het niet eens is met een plaatje dat van hem gepost is, dan moet diegene dat melden aan de plaatser en moet de plaatser de mening van het 'slachtoffer' respecteren en de foto verwijderen, zodat er geen onenigheid ontstaat. anders meld jehet maar aan mij

Dit bericht is ge-edit door Martijn op 10-7-2003 21:17

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved