Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10519 Ralf 8-7-2003 22:27 Meeting Forum 4620 87

Topicpost
Gepost door: Ralf Gepost op: 8-7-2003 22:27
Goed, het komt dichterbij...

Zoals jullie waarschijnlijk weten is het dus de bedoeling dat mijn legertent op de BM komt te staan, en dat je daar tegen een veel te kleine vergoeding in kan overnachten.

Het is een US Army tent van 10 bij 6 meter..

Hier zeer brak opgezet, op BM zal hij uiteraard beter staan...
FOTO VAN TENTJE

Dus, wil je een slaapplaats, schrijf je in bij het EVENT gedeelte van dit topic... (wat ik zo zal toevoegen)

Het kost 5 euro per man, op de meeting te voldoen...

-----

Een paar regeltjes, om misverstanden te voorkomen.

- De aanwezigheid van de tent.
De tent heb ik liggen, en het vervoer is geregeld, dus ik mag zeggen dat hij er zeker is.
MAAR...
Mocht door weersomstandigheden de tent verwoest worden, de auto van Harrie's moeder compleet afbranden, of iets dergelijks, dan zal ik er alles aan proberen te doen om hem toch op de BM te krijgen, mocht dit niet lukken ben ik niet aansprakelijk voor de door jullie geleden schade.

- Gebruik van de tent
Het is als eerste een overnachtingsplaats, ten tweede een opvangmogelijkheid voor als bijvoorbeeld een tentje van een van de modjes door een wilde orgy uit elkaar scheurt, dat je iig niet buiten hoeft te liggen.
Breng je als meetingbezoeker door stommiteit of gewoon expres schade toe aan mn tentje, word je waarschijnlijk gescalpeerd en anaal gefistfucked door Harrie, dus denk na voordat je je iets stoms in je hoofd haalt.

In de tent mag in geen geval vuur gebruikt worden. Dus ook geen sigaretten of andere rookwaar..
Waarom? Er moeten mensen in slapen, wel zo fris...
(en verder heb ik nog een gruwelijke pesthekel aan roken en vele rokers}
De tent is btw brandvrij, het is niet zo'n ding dat als je er een aansteker tegenaanhoud weg is.

- Staat van de tent
Tent is in principe compleet lekvrij, mocht er iets zijn, nothing Ducttape can't fix.
De tent zal door de BM organisator vakkundig worden opgezet.

Ik behoud het volrecht om iemand een slaapplaats te weigeren, om wat voor reden dan ook. Hier is ook buiten de BM organisatie geen discussie over mogelijk.

Vragen in dit topic, naar mn INBOX, mail naar ralf@nd4spdworld.com of MSN naar ralfjacobs@hotmail.com

Yes?

Verder geen dom geouwehoer in dit topic graag.
Even ter moraal, nu dit toch al een veel te serieuse post is.
HET WORDT ERG GEZELLIG IN DE TENT


Donaties zijn altijd welkom

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 8-7-2003 23:03

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved