Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10482 | Martijn | 7-7-2003 16:28 | Main Forum | 626 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 7-7-2003 16:28 |
dus, mn pa had een reservelamp voor de motor besteld bij een autozaak en die ging ik dus vandaag ff ophalen. Zat op een industrieterrein, dus ik koos de 'safe' route. Ik rij daar op dat terrein...hoppakee...brommer kapt ermee..dus ik denk...bende...net voor de BM.. Maja...benzine was dus op ..dus ik op reserve gezet en besloten te tanken...tankstation lag toch op de weg terug (maar dan de 'niet safe' route)...dus ik lamp opgehaald, en richting tankstation gereden... ik sta bij verkeerslicht...eey...politieauto...hmm.......crap..die gaat tanken...naja...zal zo wel weg zijn... dus ik rij verder...onder tunneltje door...hoooow shit, politiemotor ....in onbewuste reactie meteen mn gasbegrenzer ingeschakeld...en ik reed onder het tunneltje door, motor kwam me tegemoet op het fietspad... was niet tof...brommer maakt enorm veel herrie uit de powerfilter en in zon tunneltje wordt het ff extra versterkt...maar ik keek de politieagent niet aan en reed door... na 50 meter was het bruggetje naar het tankstation...ik had wel een vermoeden wat er ging gebeuren, want zo ging het ook met de puch.. ik ging tanken met de puch daarzo, met een kennis, was geen 16 en alles je weet wel...en zag een motoragent...kennis zegt van; ah rijdt wel door... klaar met tanken, rij over het bruggetje..klap had ie ons op staan wachten...ik mee..puch ingenomen dat soort shit...dus ik dacht..bende...hij gaat me op staan wachten... ik rij naar de pomp, en bedacht dat ik zon leuk knoppie had die alleen de ontsteking kortsluit, dan kon ik zeggen dat ie et gewoon niet meer deed enzo (en dat ik ging tanken omdat de benzine op was dacht ik) politieauto stond er ook nog...dus ik brom volgegooid, politieauto rijdt naar de bandenpomp, achter mn brommer..ik loop naar binnen om te payen, zie ik door de ruit de politieagent mn brommer inspecteren, naar mn achterwiel kijken (Dacht vanwege profiel ofzo maar is nog best) maja..hij keek of ik verzekerd was, want mn verz. plaatje buigt zegmaar naar achteren omdat ie tegen mn wiel aan komt bij te ver inveren....dus ik loop naar buiten, auto staat er nog...dus ik denk: start maar niet ivm herrie...ding naar de carwash geduwd, euro in het apparaat..beetje schoonspuiten enzo...keek om...yeah..auto weg...dus ik weggereden met begrenzer aan, kijke of ik die motor erges zag... whaa...mooi...niet genaaid. had al koppijn omdat ik tot 15:00 in mn nest had gelegen, maar door die klotespanningen heb ik nu echt tyfuskoppijn en ik moet zo werken.. verder nog toen ik naar huis reed kwamen er megaklappen van mn blok af bij 8k ofzo..dus ik ....gvd...niet nu..niet voor de BM...ik denken wat het kon zijn....knoppie in mn stuur (die alleen de ontsteking killt dus) om gezet en toeen deed ie et weer mooi...vat niet hoe het kwam want hij viel nog steeds dood toen ik em weer indrukte..maja.. lekker boeiend allemaal, niet eens iets gebeurd en niet waard om een topic over te maken..maar tis nu toch al gebeurd kheb iig mn lampie |