Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10390 Tsxdude AKU MicheL 2-7-2003 23:10 Main Forum 689 13

Topicpost
Gepost door: Tsxdude AKU MicheL Gepost op: 2-7-2003 23:10

kheb mijn puch tegen een tsx geruild.
Mijn puch laatst helemaal klaar en mooi gemaakt, alle binnen en buitenkabels vervangen, en nieuwe rode buitenkabels erop, alles opnieuw afgesteld, remmen onsteking cabr enz.

Setup was:
70cc
15mm
leovincie uitlaat/demper
powerfilter.
trok beresnel op en haalde een top van 70 op autoteller door een te ligt verzet.

hij was ech mooi

Maar ik dus iemand gevonden die heb wel wou ruilen tegen zijn tsx, das mooi dacht ik.
als ik em zo hoorde was het een prima onderhouden dinkie door de dealer omdat hij er nie zoveel verstand van had.

Het is dus een witte tsx.

maar toen ik daar dus kwam, zag hij er lelijk uit (want hijs wit,(ja blijhoofd WIT))
maar toen ik eens beter ging kijken naar de onderdelen, nieuwe ketting en tandwielen, goed profiel banden, geen speling op achterwiel, achterbrug en balhoofd.
carterstop hardstikke schoon en goed.
frame was hardstikke gaaf blauw, por-grip handvaten, hele goeden.
er zat nog een zogoed als nieuwe dodemansknop op en een toeter!!
KM en TOEREN-teller deden het alleby en de hele Unit zag er als nieuw uit ech waar!!!
zelfs zat er aan de zijkant nog een knopje voor de dagteller!! nieuwe gelijkrichter geen scheuren in het zadel en ga zo maar door.

Hij had ook nog hele leuke onderdelen

Hij wou er dus vanaf omdat de koppeling het nie meer deed en dat kwam doordat het schroefdraad van de koppelingskap dolgedraaid was en dus de koppeling er nie meer opkon.

morge same me mein pa ff nieuw draad tapen en koppeling erop enz.

This men 4de tsx, ik hem 1 sloop, zwart-blauwe tsx en daar ga ik alle zwarte kappen vanaf halen en hier een zwarte tsx van maken en dan de tank enz allemaal poedercoaten.

kben er wel blij mee, hij loopt ook nog, heb stukje gereden zonder koppeling( ja het is nie goed) en reed behoorlijk.

Er ligt onder 70cc eurokit, 12mm orgineel en orgineel luchtfilter en uitlaat weet ik nie volgens mij ook orgineel.

Ik ga er denk ik mijn proma onder doe en 16mm.

zat ook nieuwe accu en oliepomp zat er ook nog op

Ik ben gewoon zooo blij

morge post ik ff wa pics


Dit bericht is ge-edit door tsxdude op 2-7-2003 23:11

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved