Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10375 Outblast 2-7-2003 12:45 Main Forum 2632 24

Topicpost
Gepost door: Outblast Gepost op: 2-7-2003 12:45
GVD, kom ik net terug van het examencentrum.

alvorens ik ging waarschuwde ze mij dat ik niet harder mocht dan 45 of ik mocht nog niet beginne ...... okee , geen probleem, dan stel ik hem af maar dan trekt hij kut op, mja maakt toch niets ( dacht ik )

Dus ik kom eraan , papiere afgegeve, op beurt gewacht..... dus zo een bompa komt eraan en de groep waar ik in zat mocht mee......

eerst de slalom gedaan en was perfect , de 8 rijden ging bij mij ook foutloos , de balk ook ........ toen kwam de remtest, je moest er 25 km/h rijden en dan remmen binnen 3 meter , dus die ouwe stelt de sensors in klokt mij af op 24!!!!!! km/h

Resultaat .... meneer u bent gezakt......en u bromfiets is een gevaar op de weg , u bent te traag

Dus ik begin te flippen en te roepe en te schreeuwen tegen die kerel, begint die terug te roepe , dus ik die ouwe bijna een ram voor zijn gezicht gegeve......

dus ik mocht buite even wachte .... komt die buite met zo een smile op zijn face ...... ja aangezien u rijbewijs binne een week toch vervalt houde we het in.

Dus ik zit nu zonder rijbewijs ..... :
Moet helemaal theorie opnieuw doen , omdat die ouwe moeilijk doet over 1km/h !!!!!!!!!! , die andere "scooterpilote" uit mijn groep zette om de 5 meter hun poot aan de grond en ze zijn nog door. Hij liet mij niet door omdat meneer deze soort brommers wel kent .... ze rije hem met zijn vivacity voorbij tege 80 en zijn volgens hem niet verantwoord

Srry maar het moest der ff uit

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved