Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10315 | Pyro | 29-6-2003 16:32 | Technical Forum | 908 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: Pyro | Gepost op: 29-6-2003 16:32 |
Laats viel mijn dt zomaar uit. Ik alles na gekeken en was tot de conclusie gekomen dat alles goed was (benzine toevoer was ok, carb enzo dus) behalve het electrische gedeelte.. contactpuntjes zagen er nie goed meer uit dus die heb ik vervangen, ook mn ontstekings spoel was niet goed meer en die heb ik ook vervangen. (ook condensator maar gelijk verbieuwd, die had ik toch liggen). Alles zou dus toen goed moeten zijn, maar nog starte hij niet.. geen enkel geluid. Toen de cill er af getrokken, hier was ook niks mee alleen was hij HeeL!! vet... Nadat we de cill er weer hadden opgezet hebben we ff rondgerend met die brommer door de straat in zn 1 (das wel vermoeiend).. wat bleek er liep allemaal motorolie mn cill uit, uitlaat zat er namelijk nog nie op. Er komt dus motorolie in mn cill en daarom start hij denk ik nie omdat hij dan te vet is toch?? Waardoor zou het kunne dat het daar terecht komt en wat kan ik er aan doen.. of kan het ook nog wat anders zijn dan de motor olie?? (mischien nog wat Yamaha kenners die me kunne helpen)... Want ik heb als eenige oplossing nu maar; het blok splitsen en kijke waar die lekt... maar dat is zo'n karwei dus misch weet iemand nog iets wat ik eerst kan probeeren?? |