Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10309 MotorHispaniaMaus 29-6-2003 13:09 Main Forum 1810 26

Topicpost
Gepost door: MotorHispaniaMaus Gepost op: 29-6-2003 13:09
nou ik maak het ook weer mee.

zaterdag ik kom rond half 4 terug van mn werk kom ik in de kruisstraat een maat van mij tege waar ik wel eens vaker mee ga crosse op zijn ktm LC4 620 dus hij probeerde da ding aan te stampe (want dat zijn kutdinge om te starte). Ik stop bij hem en die crosse loopt en hij vraagt of ik ff mee ga crosse ( wat ik naturrlijk doe want die power van die Ktm is echt bruut) dus we rijde langs t spoor over een zandpad naar de plaats van bestemming (waar je eigenlijk niet mag crosse) we steken het spoor over en komen dan op een stukje asfalt waar we vervolgens de bocht om moesten maar in die bocht zit aan de rechter kant overal van da hekwerk. Die maat van mij rijd dus al half in die bocht word hij met motor en al zo van zn motor af gereden tegen dat hek aan. ik dus als een maf er naartoe en parkeerde mn brommer voor die jeep (want hij had zo'n blauwe zwaailamp erin zittuh dus een LANDVERAAIER) die maat van me klimt overeind en duwt de koelslang weer op zn radiateur en probeert onder die jeep uit te komen hij komt overeind en de motor loopt nog dus hij probeert m te nokke (geen kenteken, geen rijbewijs te veel herrie enz..) wil die jachtopzichter hem nog een keer van zn motor afrije maar da kon ni want daar stond ik met mn rx' je en die jachtopzichter zette da in spiegelbeeld STOP POLITIE aan wat ik dus ni begreep want ik heb geen spiegel, die jachtopzichter kwam dus steeds dichter bij met zn jeep en die maat van me zit al op zn motor om aan te rije en die nokt m weer over da zelfde zandpad met dik 160 wat zon stomme landrover van die afgekeurde boswachter niet kan. ik was m ondertusse ok weg gereeje maar das daar een lange weg dus die vent komt mij achterna ik dus ok nokke rijd ie mij ok bijna van mn brommer af dus ik stoppe.
die vent chaggie dat ie schade op zn bullbar had en hij stapt uit en dat lijdt tot dit gesprek
W=jachtopzichter (wout)
M=maus (ik)
Wk jongeman papieren en je certificaat.
M: ok hier heb je ze
W: dat was net een maat van je neem ik aan
M: nee hoor kom net van mn werk.
W: start je brommer eens als ie opgevoerd is neem ik m in beslag
M: dan moet ik kei lang gaan renne want me accu is kort
W: start m maar. ie opgevoerd dan
M: nee heb alleen mn uitlaat lek gereeje dus hij loopt ietjes harder en maakt wat meer herrie en volgende week hebbe ze pas tijd om t te make
W: ik gestart na 10 minuten kutte en die wout geeft gas
mn toereteller trekt m zo naar de 14k
W: dat is niet goed heh
M: dat komt door die uitlaat
W : laat m volgende week maar zien in oss
M: in oss das half uur rije vanaf mij ik woon in rosmale
W: das ook goed ik geef t door...

Nu mijn vraag mag een jachtopzichter da zomaar???
die motor heeft ook schade deuk in de radiateur kapschade en voorvork beetje

maar ik ga dus ech ni voor die boswachter naar de rollerbank.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved