Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1030 Dan the man 10-7-01?14:06 Main Forum 675 5

Topicpost
Gepost door: Dan the man Gepost op: 10-7-01?14:06
Stond een hele groep gasten met auto's enzo, stonden daar een beetje te hangen. 1 zo'n gast kende ik daarvan, werkt bij een motorzaak en had een NSR met 70cc malossi en zou 120 rijden. Nou dat ding had hij nou aan een maat verkocht, maar die werd eventjes opgebeld om te sporten, want die zou veel en veel sneller zijn, keihard op het achterwiel enzo. Nou dat ding gehaald, okee, ging heeeeeeeel goed op het achterwiel. Hadden ze op m'n NSR gereden, zeiden ze, loopt wel slecht voor een 80cc, die 70cc is sneller, trekt veel harder. Nou wij dus optrek wedstrijdje houden, trok hem er gewoon uit originele 80cc met 18mm tegen 70cc malossi met 24mm. Nog best netjes eigenlijk vond ik, die 80cc is namelijk origineel en trekt niet zo hard op vond ik zelf... En met topsnelheid reed hij ietsjes harder, na een 500 meter lag hij 20 meter voor, dus liep misschien 2 km/h harder ofzo, bijna helemaal niks! En die kerel wou maar niet toegeven dat ik harder optrok, maar een andere kerel zei van zie je wel, 80cc trekt een 70cc wel eruit... Maar naast de auto ree hij 110 zeiden een paar andere gasten die meereden en toen zat ik op de 100 op de teller en ik kan 105. Dus zo heel slecht doet m'n brommertje het nog niet eigenlijk, haalt de 100 echte km/h wel in ieder geval.
Onze videocamera is weer een beetje gefikst, dus misschien kunnen we weer gaan filmen. Ik hoop deze vakantie nog wat te kunnen filmen, binnenkort gaat de 125cc met 32mm van Zeta-boy weer in elkaar dus lekkere wheelies filmen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved