Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10206 | Henk - Tanky | 24-6-2003 19:18 | Main Forum | 1087 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Henk - Tanky | Gepost op: 24-6-2003 19:18 |
Nou vandaag was het weer zover. Rij snel van me werk weg. Moest een toets maken op school. En ja hoor.. Kom een motor agent tegen.. Hij ziet mij en draait direct om.. Dus ik denk kut.. de lul.. ik reed sneaky richting het kanaal om misschien toch nog weg te komen. Ik reed wel 40. maarja logisch.. agent was der eerder. Dus moest me papieren laten zien. En had nog alles thuis laten liggen omdat ik dat spul niet mee neem naar het uitgaan.. en dus nog op me bureau lag.. Was het ook al vergeten terug te stoppen.. maar nu het belangrijkste. Heb een boete gekregen voor het niet kunnen tonen van me certificaat.. maar heb geen bon of wat dan ook gekregen. agent heeft mijn gegevens genoteerd.. van mijn id kaart.. maar kan ik tegen zoiets in beroep gaan, omdat de agent alles op een kladblokje heeft geschreven? kijk als het niet kan.. ook geen probleem.. want hij het me erg kunnen naaien.. hij heeft me nu nog gematst.. maarja.. liever probeer ik der onderuit te komen. maar zijn der in dit opzicht uitwegen? |