Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10191 | NSR RULEZZ | 23-6-2003 20:29 | Main Forum | 2711 | 53 |
Topicpost | |
Gepost door: NSR RULEZZ | Gepost op: 23-6-2003 20:29 |
ZIE PAGINA 2[/RED] ARG net alles getiept sluit ik hem perongeluk aangezien ik naar de bigmeeting ga wil ik nog even wat dingen zeker weten:... ik heb wat speling op mijn krukas nog geen mm denkik maar je voelt dat er wat speling in zit. (nou weet ik van de vorige BIGMEETING van Martijn zijn mtx(mbx80???) blokje ging reviseren op de bigmeeting wat ik dus niet wil dat is voor iedereen lullig en ik vind het zelf ook niet leuk dus daarom de zeer brandende vraag: Kan ik hiermee nog naar de bimgeeting, daar veel km rijden, en nog weer terug? zou dat kunnen? of zit ik dan netzo als martijn mijn blokje te reviseren ergens middenin de week???? en nog een vraag aan MARTIJN hoeveel mm speling had jij toen je van huis ging en dacht je het nog wel te halen??? verder heb ik nu dus de volgende setup: mb8 blok 80cc ac 6bak proma80 18keihin twin air filter ik heb al met een 90 sproeier gereden daar reed hij niet lekker mee en kwam niet op top stotterde daar erg nu een 125 erin rijd iets beter maar nogsteeds weinig toeren 6/7 k? en helemaal GEEN powerband welke maat heb ik ongeveer nodig? ik d8 rond de 110? verder wil ik mijn mb voorvork zo stug mogenlijk hebben moet ik er dan gewoon veel olie ingooien? en krijg ik hem dan nog stugger als een nsr vork? wat de bedoeling is... verder slip mijn koppeling weer eens, zit er origineel een 4plaats in een mb8 blok? en is het normaal dus hij slipt met een 80cctje (mijn 125 slipte ook al maar dat was op een ander mb8 blokje heb er 2(en ja daar zit ook speling op de lagers) ik haal hem deze week nog wel even open maar... welke koppelings platen moet ik hebben gewoon origineel honda(die zijn het beste toch) en als ik er tijdes de bigmeeting mijn andere setup onder leg: 125euro,26mikuni kan ik dan beter nu meteen al sterkere koppelings veren in doen? of zijn originele mb8 sterk genoeg I.C.M. nieuwe koppelingsplaten?? en welke veren raden jullie aan cr80 ofzow?? waar zijn die te halen? ik ken in groningen geen honda dealer.!. Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 2-7-2003 20:24 |