Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1017 Joost 4-7-01?17:28 Main Forum 673 6

Topicpost
Gepost door: Joost Gepost op: 4-7-01?17:28
Ha, ik heb vandaag ff zo'n begrenzer gebouwd van de honda_nl site. Ik had toch nog een aantal 50v elco's liggen, werkt perfect. Ik heb wel 6.7 uF nodig om hem 60 te laten lopen, maar hij loopt als orgineel. Helemaal geen gesputter of wat dan ook . Knappe agent die er achter komt. Het engiste wat een beetje vaag zal lijken is die benzine geur uit de uitlaat :(

Ik moet nu nog ff een goed plekje vinden en een schakelaar. Ik zat te denken om de elco's in m'n lucht filterhuis te stopen, de kabel boom loopt er persies over heen en je kan gewoon de blauw/gele draad er uit pikken en aansluiten. Ziet niemand wat van, of ze moeten in m'n luchtfilter gaan kijken en daar zit zo'n plakkerig ranzig filter voor. En dan nog is het zooo klein dat je het zo ongezien kan weg werken.

De schakelaar is lastiger, ik zat te denken aan iets in het uit einde van het handvat, k heb nl een hol stuur, en hol frame (duh)

Ik kan iedereen het aanraden om de begrenser ff te bouwen voor dat ze naar de meeting toeren. Gewoon ff voor de zekerheid. Het is in een haf uurtje klaar.

Trouwens weet iemand ook een nette oplossing voor een luchtslang van een 20mm carb. Ik gebruikt nu eenstukje stofzuiger die aan een kant imprevesories met kit aan m'n carb is gemaakt. Ziet er niet echt goed uit bij een controle :(. Dus weet iemand ook een nettere (zwarte (nee, niet racistisch bedoelde)) oplossing.

mzl



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved