Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10165 | Boldy | 22-6-2003 18:58 | Meeting Forum | 6171 | 86 |
Topicpost | |
Gepost door: Boldy | Gepost op: 22-6-2003 18:58 |
Ik was vandaag op het Midland Circuit te Lelystad, waar ik de volgende foto's geschoten heb. Het was erg druk, ondanks dat ik wat laat was aangekomen vanwege mijn werk. Het was gezellig en er waren gigantisch veel scooters te bezichtigen. Allemaal gruwenlijk erg opgevoerd, sommigen zo erg dat ze bij het wegrijden al een kleine wheelie maakten.. Nou ja, oordeel zelf en sjek de foto's! Zo druk was het dus.. Brommer race.1 Brommer race.2 Mooiste scoot verkiezing.1 Mooiste scoot verkiezing.2 En wie kwam ik tegen? Ralf vh het forum hier Een rollerbank om te weten te komen hoeveel pk/kw je hebt. Er zaten gewoon scoots tussen die tegen de 20pk zaten! Nog een x de roller De roller was in trek bij de scoteraars! En nog een x Ralf.. Ook bij de races stond een wachtrij van mensen die mee wouden doen. Wel, dit geeft een beetje een indruk hoe gezellig het er was. Ik ben geen super scooter fan, maar volgend jaar ga ik zeker weer! Edit: Waar waren die anderen nou? Kwam alleen Ralf en Danny3000 tegen! Dit bericht is ge-edit door boldy-TSX70 op 22-6-2003 19:05 |