Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
10132 Martijn 20-6-2003 22:27 Main Forum 2575 25

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 20-6-2003 22:27
dus...mss loos om topic over te openen maar heb haast...meot naar verjaardag..

net kom ik uit men werk..staat er zon gast met een rieju rr...denk huh....das langert...had eerst een sr ditech...en heeft nu (door rotte krukas) zn sr geruild tegen een rr met 6k op de teller..

dus ik ff stukkie poken...vlgs mij issie helemaal origineel, hooguit iets snellere voorbocht...
ding gaat hard....top weet ik niet, maar hij trekt iig bijna mn tsx bij ...wel ziek...ik bruut fokke..en dat ding mij gewoon bijtrekken nagenoeg ori onbegrensd (wel 12mm carb zeker weten en ori cil) uitlaat vlgs mij ook ori..

remmen zijn ook tof...vering...tjah..redelijk...remmen overrulen de grip..das wel link vind ik.je slipt echt te gauw..dacht ff stoppie maken, voorwielslip :S...

maja...ff gekeken naar achterwiel enzo...en eh...vlgs mij past dat zonder te veel gezeik in een tsx......

iig zit de klauw op een plaatje wat door de as heen gaat (As dikte is vlgs mij hetzelfde) en dat plaatje zit verankerd aan de abrug...dus wiel overzetten, boutje door abrug en je hebt schijf ...

nadeel vind ik wel dat het een minablok is..het schakelt echt veeeeeeel slechter dan een tsxblok of hondablok...echt scheelt heel veel..niet soepel..kreeg em niet in zn vrij...en wil er nog wel es uit schieten...

heeft lekker koppel....koppeling is alleen niet flex vind ik...kon niet lekekr wegtrekken vnauit stilstand...en je hebt geen accu....zeer vervelend...als ie afslaat om em dan in zn vrij te krijgen...moet op gevoel..

of weer starten ...

velgen zijn smal..das jammer...verders zeer leuk ding (geen toerenteller..vervelend) maar de power is zeer mooi...troost me met de gedachte dat et allemaal niet zo lang zal meegaan....en dat ie minder lekker schakelt...wel hard gaan met weinig geluid..is soms ook leuk...en ik vond em kleiner aanvoelen dan tsx...korter...lichter..smaller...minder massive...da wast...ga nu pils laajen.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved