Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
10131 | Blijhoofd | 20-6-2003 22:10 | Uiterlijk Forum | 2231 | 50 |
Topicpost | |
Gepost door: Blijhoofd | Gepost op: 20-6-2003 22:10 |
me krukas lagers van me tsx waren kapot dus hij moet uit elkaar dus daarom knap ik hem maar meteen weer helemaal op vandaag hem een heel eind uit elkaar gesloopt en de uitlaat gespoten,ik heb hem maar weer eens met een andere kleur gedaan dan zwart nameliijk een alluminium kleur hitte bestendig voor barbeque shit enzo is vet mooi geworden door de flitser ziet het er allemaal beetje vernaggeld uit majah, nu ga ik morgeh nog ff de keienvanger eraf halen en spuiten de achter brug + opahnging uitelkaar hale blok verder uit elkaar halen en alles schoon maken en de achterbrug+ophanging+frame spuiten post ik morgeh wel weer pics van nah hier de pics die ik net heb gemaakt tis allemaal vet vies omdat ik ff voor dat ik hem uit elkaar haalde nog ff ben weze crosse dat achterspatbord wat je ziet ligge die komt er nu ook op in plaats van joni spatbord zoek nog keer mooie witte maar daarvoor staat al advertentie bij de sales ojah en je ziet ergens tussen door ook nog pic van me ER uitlaat en bij die foto van de tsx uitlaat het trapperskapje heb ik ook maar meteen gespoten Suzuki ER zien julie ook staan die is aan het w8 op een flinke opknapping ga ik in juli weer mee aan de gang heb de achterbrug en het frame al een beetje kaal gemaakt zeg maar wat julie ervan vinden morgeh meer pics |