Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling FAQ in het onderwerp 'Poortmap maken / Timingen berekenen' (ID 127).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 24-4-2011 12:00.

Dat de uitlaat timing hoger is dat klopt, want je meet het aantal graden wat de krukas volledig draait, niet hoeveel graden de krukas zakt vanaf het bovenste dodepunt.

En of je het lijntje van de spoelpoort nu naar links of naar rechts tekend of helemaal door, dat maakt niet uit, want de drijfstanglijn komt toch in de midden lijn uit.
Dat de uitlaatpoort naar links is getekend en de spoelpoort naar rechts is getekend, dat is alleen voor de duidelijkheid.
Anders ga je de lijnen kruisen.

als je je berekening hier neer zet, kunnen we misschien eruit komen wat er mis is gegaan.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 24-4-2011 om 12:01 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved