Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling FAQ in het onderwerp 'Begrenzers nieuwe modellen schakelbrommers' (ID 118).
De reply is geschreven door zundappchefke (UserID 7394) op 21-3-2005 20:22.

zundapp:

1 carberateur
2 pakking
3 uitlaat
4 voor tandwiel
5 spuitstuk
6 onstekking

1 carberateur is een 8/10/12 mm deze vevangen
door een 15 of een 17 mm hoger kan altijd
2 tussen het spuitstuk en de cilinder zit een
te kleine pakking deze vervange door een
groter
3 de uitlaat is meestal wel goed als je er een
hebt met bocht hebt aleen de bocht vervange
(als je deze uitlaat nog sneller wilt make
zul je een stuk van het demperbuisje af
moeten zagen)
heb je een gewone uitlaat 1 geheel dan moet
je een stuk van de demperbuis achter in de
uitlaat vervange
beste optie is een homoet halen
4 het voor tand is als de zundapp orgineel is
14 het moet een 13 zijn
5 spruitstuk is een heel kleine altijd 10 mm
je kunt deze tot 16 mm op freze/boren (17 mm
kan ook moet je wel oppassen dat je de carb
niet de hard aandraait)
6 onstekking staat bij zundapp op tijd en moet
je iets vroeger zetten dit wil al 5 km en
meer trek kracht geve met orginele setup


graag gedaan heb der effe een artikel van gemaakt


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved