Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling FAQ in het onderwerp 'Valse lucht' (ID 130).
De reply is geschreven door Teunmenator (UserID 1651) op 22-8-2004 22:57.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus
handige faq. maar ff kijken hoor. bij nsr blok denk ik dat ik valse lucht heb door de linker olie keerring. maar vlieg wiel zit ervoor als hij draaid of moet dat niet uitmaken? en als je er deo op spuit dan moet hij eerst stijgen in toeren en dan weer zakken?
Nee dat hoeft niet. Als hij constant loopt en je spuit erop dan moet hij anders lopen. Dat betekend stijgen in toeren en weer zakken, afslaan, stijgen en dan afslaan. hij loopt dan iig niet meer constant door. Maar als ik het goed begrijp probeer jij door je vliegwiel en grondplaat heen te spuiten? lijkt me behoorlijk tegenvallen hoor..
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NAISH
juppie!!!
is dit faqje nog ergens goed voor, ik had valse lucht bij een gsm die ik moest maken dus ik sprayen en ja hoor hij loopt op in toeren en zakte weer terug.......
dus uhh jongens die 20euries heb ik aan TEUN te danken
rabobank: 10.50.22.853 hehe
oh shit da is zeker sales
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC
is het verstandig om bij je koppaking ook vloeibare pakking te doen?
natuurlijk dat doe je altijd in mate. Je wilt niet dat er vloeibare pakking in je cilinder terecht komt. Daarbij is veel nergens voor nodig. Dadelijk droogt het goed maar omdat er zoveel uitpuilt trekt het de rest ook min of meer mee. Gewoon met beleid een beetje. Je kunt met vloeibare pakking geen milimeters opvullen. Het moet gewoon netjes recht zijn.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved