Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'pompower' (ID 22053).
De reply is geschreven door BartHonda (UserID 22556) op 21-5-2012 16:09.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
wat een chaos in SPA was het.
op dag 1 lieten ze ons rijden met 150cc pitbikes.
die dingen waren retesnel dus zwaar irritant.
ze reden de nummer 1 van onze klasse op een paar rondjes
op dag 2 moesten we rijden met yamaha yzf 125's die dingen zijn 4-takt dus raak je helemaal uit je ritme.
toch nog een paar puntjes kunnen pakken
heb nu in me hoofd om een rollend frame van een ns-1 te kopen, en een ander nsr blok
Humm, wat raar geregeld zeg. Wel een mooi circuit daar volgends mij? Maar hoe kunnen ze nu opeens met een 150cc pitbikes er bij gaan rijden? En waarom wil je een NS1 frame? Daarmee mag je tog niet rijden in de sportklasse water. Vanwaar een ander NSR blok? En het sidegapping gebeuren nog geprobeerd? en weet jij toevallig of je bij SOBW mag rijden met een NSR met MT5 blok? Of moet het perse zelfde blok zijn als origineel? Want ik zit met het idee in men hoofd om een MT5 blok te gebruiken, met NSR cillinder. Aangezien de waterpomp tog niet gebruikt gaat worden. (wil een elektronische waterpomp dus vandaar :P) verder wel geslaagd weekend gehad?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved