Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'v8truckertje..' (ID 19908).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 31-3-2011 23:44.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
[...]


100 toch?


ik zou zeggen: haal die kleine groep dan van de weg, rbw afpakken en in callcenter laten werken.

zouden ze veel meer moeten doorvoeren, dat beleid.



toch ?

gewoon 100 simpel zat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


dat van die gladheid is niet geheel waar.

een vrachtwagen kan ook gewoon veel harder rijden omdat hij veel meer druk op de wielen heeft. daarom was het tot een tijdje terug ook zo dat een vrachtwagenband geen minimum profieldiepte had voor de keuring

@frysk: prefab betonelementen en speciaal transport van vanalles en nogwat ( van treinen tot vliegtuigvleugels )

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 31-3-2011 om 23:39 uur.


Hmm prefab beton productie bedrijven hebben we hier een boel zitten , rijden heel europa door (Haitsma en COMBEX als transport bedrijf)
En dan heb je het VBI nog.

Wij hebben dan altijd ijzer maar door de controle het laatste jaar laden we eigenlijk niet meer dan 30 ton.. terwijl we nog wel vrachten hebben gehad van 60 ton , maar de enige die daar mee durfde te rijden dat is m'n pa .. levensgevaarlijk maargoed het is altijd goed gegaan *klopt af*

En inderdaad enige waar profiel verplicht op is dat is de aanhanger, de trekker of losse truck hoeft geen profiel op de banden

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
als je op ijs rijd maakt druk niks meer uit als je MOET remmen of plots moet sturen.



klopt, je glijd dan inderdaad wel maar een beetje chauffeur kan wel inschatten hoe hij moet rijden.

Van't winter begon onze kraan zelfs te schuiven op het ijs wat op de staalplaten lag... 94tons Liebherr 984 Rupskraan

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 31-3-2011 om 23:46 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved