Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'Tim-gpr99' (ID 18991).
De reply is geschreven door Zundapp rules (UserID 21820) op 29-9-2010 22:26.
sprinters zijn inderdaad erg vaak afgeragd
Technische gedeelte is mijne nieuwe
-Voorvork geheel gereviseerd en 5 cm verlaagd
-Wielagers voor en achter vervangen
-Nos remschoenen voor en achter
-Nos Achterveren 355mm sebac (orgineel 310mm deze komen van een hai af)
-Nos Achterbrugas
-Nos motorrubbers (tussen frame en blokbeugels)
-Nos Achterbruglagers
-Nos balhoofdlager set
-m29s
Nos duid op new old stock, dus orginele zundapp onderdelen in oude voorraad
uiterlijk ook het een en ander veranderd natuurlijk
-Wielen zelf gespoten met 2k lak
-Frame zelf gespoten met 2k lak
-Kapwerk (tank etc) profesioneel laten spuiten
-Dingen verlast
-Rvs 10.9 kwaliteit boutenset (alles)
-Korte buddy
-nieuwe lamp achter
-nieuwe lamp voor
-nieuwe tellerbak
-nieuw stuur
-nieuwe handvaten
-nieuwe hevels
-nieuwe kabelboom
-nieuwe kabels
-nieuwe dit dat zus zo etc etc...
Motorisch
Deze parmakit is een vervangingscilinder en gewoon een 45kmpu cilindeRDeze is naar RvRT gegaan voor de nodige tuning........
De zuiger en kop zijn ook naar RvRT gegaan ook voor tuning
Een 21mm black edition als gasfabriek en een 36mm homoet 6p als uitlaatgassen verdrijver
een 4v met speciaal bigend en top end om te zorgen dat dit geweld het blok niet sloopt de ontsteking is een puntenontsteking met verzwaarde punten zodat ze niet gaan zweven bij hoge toeren, dit word nog een kokusan
De prijzen houd je al snel niet meer bij echt bedankt voor je compliment...
Dit bericht is gewijzigd door Zundapp rules op 29-9-2010 om 22:27 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved