Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'yamahadt1986' (ID 14353).
De reply is geschreven door yamahadt1986 (UserID 14353) op 7-2-2010 18:12.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
de cr heeft een veel grotere squishband en een hele kleine dome, gebasseerd op het koppel idee voor de cross en lage toerentallen (realtief), de sprint draai je wat meer toeren.
squishband zal dan iets kleiner zijn en de dome is wat groter.
tenminste als ik het zo goed onthouden heb.
een berekende kop zal ook beter zijn.
34mm tm carburateur (vlakschuif dus), nu zit er een 33mikuni op.
en een cr80 membraan van 1983 is een stuk groter dan 1981
frame wordt aangepast aan de zit houding en het uiterlijk wordt verandert.
oohw oke
koppel moet je toch ook hebben met de sprint.
je hebt heel veel kracht nodig dusja en ik heb geen idee wat nou echt het voordeel en nadeel precies is want idereen redeneerd er anders over.
nog groter allemachtig: weet wel hoe groter je de carberateur doet hoe minder toeren die gaat draaien
oke membraam is wel een goed plan jaah heeft die ook meer kleppen?
of gewoon 4 kleps.
zithouding?? zit die niet lekker ofzo of moet het nog lager?
en het uiterlijk veranderen klinkt wel leuk maar hij is daar nu ook al zo mooi mee vind ik.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved