Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Profile in het onderwerp 'mb8' (ID 20464).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 26-12-2009 22:00.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb8
is onbelast boek hem nu op 160 belast, tja wat heb ik niet gedaan,..
mtx 6 bak blok gebruikt carters geflowed, krukas cdi cilinder bewerkte cilinder kop en zuiger, zware tandwielverhouding, ingekort spruitstuk, aangepast membraam,
het is een verfijnde 125 athena deze zijn goed te bewerken, als je nagaat dat in de 125cc cup 40pk word verkregen door aleen al het aanleveren van ge-bleuprinte blokken,
en dit heb ik behaald met originele mtx 12v ontsteking en een 70cc special homoet pijp, nu wachten op de 110 homoet pijp.
en weken prutsen met de juiste afstelling...
en ik weeg geen 100kg scheelt ook.
als je serieus hulp wil pm me dan maar ik ga niet alles uit de doeken doen op een forum of elders ...ik heb ook alles zelf moeten uitvinden.
poortmappen blijven geheim.
ik hoop dat je dat begrijpt
Olaf-derbi had de 110 homoet ook, maar die vond het geen succes.
Hij had naderhand een cr125 uitlaat omgelast, dat was al veel beter.
Maar 40pk zit je niet zo snel aan, zeker niet met een athena.
Fokko van der Velde, rijd mee met een honda mb/mt8 blok, met een aangepaste Malossi cilinder, opmaat uitlaat en van dat soort veranderingen en die zit nu boven de 30pk.
En dat is zeker een man die er verstand van heeft.
Heeft u misschien een uitdraai van de testbank?
Edit: sorry als ik misschien wijsneuzerig over kom.
uw posten zijn zeker van hoog niveau, maar ik ben zo'n jongetje die het graag met eigen ogen wil zien.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 26-12-2009 om 22:02 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved